Na marginesie trzeba zaznaczyć, że w powyższej sprawie, ze względu na to, że miałem prawo do skargi do NSA, nie było legalnych podstaw, by w ogóle udzielić odpowiedzi w trybie skargowym na moje pismo. Zamiast tego należało je potraktować jako wezwanie do usunięcia naruszenia prawa, które jeszcze do niedawna (jeszcze z rok-dwa lata temu) było przewidziane w Prawie o postępowaniu przed sądami administracyjnymi jako konieczny etap poprzedzający wniesienie skargi do sądu administracyjnego (w przypadkach, gdy nie ma uregulowanej przepisami k.p.a. decyzji lub postanowienia): najpierw próbuje się nakłonić organ do zmiany swego stanowiska, następnie, jeśli on tego nie czyni mimo przysłania Wezwania, przysługiwała skarga do sądu administracyjnego.
Cytując Wojewodę Mazowieckiego (czyli osobę działającą z ramienia rządu) i jego pismo http://mazowieckie.pl/download/1/35560/ ... 2015LP.pdf (patrz też kopia Google): "Analiza dalszych przepisów kodeksu postępowania administracyjnego, w tym przepisów art. 233, 234 oraz 235 k.p.a., prowadzi do wniosku, że czynności postępowania skargowego nie mogą zastępować regularnej procedury sądowej, administracyjnej, uwalniać od ich wymagań i rygorów (...). Właśnie w ten sposób realizowana jest tzw. zasada jednotorowości proceduralnej, która powinna być przestrzegana przez organy rozpatrujące skargi (...) POSTĘPOWANIE SKARGOWE jako odrębny rodzaj postępowania ZOSTANIE [=ma prawo być] URUCHOMIONE, GDY SKARGA (...) NIE MOŻE STANOWIĆ PODSTAWY wniesienia powództwa lub wniosku czy skargi zmierzających do WSZCZĘCIA POSTĘPOWANIA SĄDOWEGO (por. wyrok Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie z dnia 27 kwietnia 2010 r., sygn. akt VII SAB/Wa 13/10, orzeczenia.nsa.gov.pl)."
Wykropkowałem tu jeszcze kilka innych rzeczy, którymi pismo zatytułowane "skarga" musi nie móc być, by można było je uznać za pismo wszczynające postępowanie skargowe.
Zważywszy wobec tego na to, że WSA w ogóle nie miał prawa uważać tego, co miało miejsce, za legalne postępowanie skargowe (bo to jest ostateczność, gdy nie pasuje żadna inna formuła prawna załatwienia danego problemu), a odpowiedzi na nie - za odpowiedź kończącą takie postępowanie, a ponadto zważywszy na to, że ja wcale nie odpowiedź kończącą postępowanie skargowe zaskarżałem do WSA, tylko odmowę wykonania innej czynności z dziedziny administracji publicznej: nadania apostille, która to już pierwotnie miała miejsce (mam prawo to zaskarżyć, a przepisy Prawa o postępowaniu przed sądami administracyjnymi tego nie wykluczają), to WSA i NSA ewidentnie złamały prawo i moim zdaniem tylko wysłużyły się politycznie swoim karmicielom i koruptorom. Później to jeszcze powtórzyły w 2 innych sprawach, stosując praktycznie identyczne uzasadnienie odrzucenia skargi, jak pokazuje to forum.
WSA+NSA: IV SAB/Wa 398/16 - ślepe wmawianie mi tematu skargi + złośliwy błąd naukowy. "UWALAĆ SPRAWY MOŻLIWIE WCZEŚNIE, BEZ WNIKANIA". Nie oddalono, ODRZUCONO. Temat: nienadanie apostille
dapoxetine reviews 2014
Instructions are Paramount <a href=https://fastpriligy.top/>walmart priligy</a> 2019 01 18 Not applicable US Dexmedetomidine Injection, solution, concentrate 100 ug 1mL Intravenous Akorn 2014 11 24 Not applicable US Dexmedetomidine Injection, solution, concentrate 100 ug 1mL Intravenous Jiangsu Hengrui Medicine Co
priligy pharmacie
of Clomid, taken daily for 4 to 6 weeks until their first follow- up visit, increased testosterone levels by 146 cronadyn vs priligy Cells were harvested and Western blot hybridization was used to confirm levels of autophagy related proteins LC3A B and p62